La paciencia del sioux 75 metres IV+

Via curta per combinar amb d’altres de la zona, roca molt bona a la primera tirada i bastant dolenta al segon llarg, via equipada amb parabolts.

Ressenya de la via extreta de l’antic Onaclimb

Aproximació: Sortim en direcció el clot de la Monica, anem seguint el camí principal passem primer per davant del serrat d’en muntaner després per la pastereta continuem amunt  i passem un coll, entrem dins del bosc, on baixem una mica, i anem a parar dins un torrent (final de la canal de les dames), altre vegada en pujada ara més fresquets per dins el bosc, a partir d’aquí hem d’estar atents a un trencall fitat amb moltes pedres a ma dreta, ens porta al torrent dels llorers(camí equipat) passem uns esgraons de ferro i anem grimpant, nomes passar aquets graons ens desviarem a ma esquerra sortint del torrent per seguir unes altres fites, passem per davant de la roca dels col.lecionistes que ens queda a ma esquerra, pujem per unes cordes unes pedres, i continuem passant pel costat de la roca de sant cugat, que ens quedara a dreta continuem amunt, trobem una bifurcació i anem a l’esquerra, a dalt de tot d’aquesta canal es troba la nostra via, equipada amb parabolts visibles desde la canal a la dreta d’aquets parabolts hi ha una altre via crec que amb espits.( nosaltres hem trigat 1:30 hores)

Material: 10 cintes expres 4 ó 5 bagues sabineres i obcionalment algun friend petit o mitja.

Llarg 1: (40 metres IV+)El primer bolt esta una mica amunt a uns 6 metres del terra, però es pot solucionar amb un friend del 1 en un forat a 3 metres de la primera xapa, comença gairabé vertical fins a mig llarg per tombar-se i anar a buscar la R2.

traçat del llarg 1

monica a mig llarg 1 aquí s'ajeu

Llarg 2: (20 metres III+) Sortim recte, només trobem una assegurança sortint de la R, es facil III, hi ha algun forat nosaltres hem posat un tricam i despres hem anat llaçant sabines que anem trobant, anat a l’esquerra a buscar una especie de diedre fisura molt trencat, atenció pedres!!!!!, per anar a buscar una alzina petita on farem R2.

traçat del llarg 2 i jo a dalt a R2

Llarg 3: (15 metres II) una grimpadeta i arribem al cim per l’aresta, aqui la roca es algo millor que en el llarg anterior, nosaltres no fem reunio però es pot fer en una sabina que hi ha al cim.

Monica al cim

jo a punt de rapelar de la sabineta amb la baga

Monica a punt de rapelar

Descens: Un curt rapel improvitzat, cap a la canal que trobem a la cara nord de l’agulla, desde una mini sabina on trobem unes bages que aprofitem, baixem la canal sense puntxar-nos gaire i arribem a un coll, trenquem a l’esquerra i aviat tornem a ser a peu de via ara desfem cami fins al cotxe.

Etiquetas: , , , ,

2 comentarios to “La paciencia del sioux 75 metres IV+”

1. Jaumegrimp Says:

Felicitats per la via parella!! no vau fer cap altre via? amb la caminada que hi ha fins dalt de tot de la plantació, val la pena aprofitar el viatge…però això va a gustos no?

• mikimiau Says:

Hola Jaume,gràcies, avans d’aquesta vam provar, a la roca de sant cugat “territori dacota” però ens vam baixar a la primera R ja que a la monica li va agafar por, fa poc que torna a escalar despres del paron per una lessio i de tant en tant te algun dia tonto, esperem que vagi perdent la por, per això vam fer aquesta altre via, era la seguent que aguesim fet, deunido l’aproximació , ja habia estat a la plantació a fer un altre del joan vidal als estalvis del porro, tu ja vec que no pares vaig seguin el teu blog

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )