Roca dels tres, via Cherokee, 6a+(V+/Ae) 80 m.

Curiosa via a la zona d’agulles que guanya el cim de l’agulla dels tres per la seva cara sud, anant a buscar un espero caracteristic, on l’ultim llarg a diferencia de la via contrasta ja que no esta equipat, tot i que no cal.

Orientació: Sud

Material: 14 cintes expres i 1 estrep.

Equipament: parabolts del 8 i un buril robellat.

Ressenya de la via:

Ressenya

Aproximació: Del parking d’agulles anem fins al coll de portelles, agafem un corriol a la dreta, pasem per sota del dau d’agulles i continuem per terreny embroçat d’aritjols en lleuger descens anem a buscar un colletr que formen aquesta agulla i una altre, d’aquí rapelem d’algun arbre cap baix la canal (es pot fer desgrimpant, nosaltres hem rapelat) un cop a baix la via comença a la part més baixa vorejant l’agulla fins que els aritjols ens barraran el pas, mirar amunt i veurem algun parabolt força seguits, el primer es troba a uns 8 metres, avans hi ha un buril ronyos que no es veu.

L1(30m.6a+ ó V+/Ao): Aquí nomès sortir de terra avans de xapar el buril ja hem costa i no veig el pas, però una ma del Joan a sota el peu hem sol.luciona la papeleta, i despres ja agafo uns invertits que hem permeten col.locar els peus sobre una repiseta i puc xapar el buril, a partir d’aquí nomès haurem de seguir la linea de parabolts del 8, amb pasos d’equilibri i molt finets anem pujant amunt, els parabolts són abundants i permeten forçar en lliure, arribo a un tram facil i ja veig la següent ristra de parabolts una mica més amunt, aquí tornem a tenir uns passets finets tot anant ja en busca de l’esperó desplomat que veiem desde baix, intensa aquesta tiradeta.

Jo concentrat

Joan sortint de la primera meitat dura del llarg 1

L2 (28 m. V+/Ae): Es tracta de guanyar el desplom pel fil de l’esperó amb artificial equipat fins que sortim en lliure finet, que cada cop s’ajeu més fins que ens trobem caminant i anem a buscar la R al centre del mur tombat.

Joan pedalant, aquí ja ens comença a entrar el sol, je je

L3 (20 m. III): Sortim recte amunt pel terreny més evident i facil fins arribar al cim veurem que a la nostra esquerra hi ha uuna fisura cega vertical, a dalt trobem 4 parabolts inox. molt separats entre ells que dupto que siguin de la via, Munto la R allà.

Jo a l'inici del tercer lllarg

Joan sortint al cim

Descens: Caminem en direcció nord a buscar una sabina amb unes bagues velles, on amb un rapel de 27 metres arribem a sobre del collet per on hem accedit a l’aproximació.

Etiquetas: , , , ,

4 comentarios to “Roca dels tres, via Cherokee, 6a+(V+/Ae) 80 m.”

1. Jaumegrimp Says:

Felicitats Miquel, una via interessant, amb l’aproximació en baixada i el descens gairebé també no? la tinc a la llista com la seva veïna Càmara-Ollé.

• mikimiau Says:

Jaume tot fa baixada aquí je je que estrany, la via esta be però millor convinarla amb un altre perque si no sap a poc

2. Josep Andreu Vinyes Says:

La santa inquisició ha desequipat l’ultim llarg,pensan que era comú amb la Camara-Ollé, pobres incults.

• mikimiau Says:

Josep Andreu, que hi farem hi ha gent per tot, ja hem va estranyar no trobar res a l’ultim llarg amb la tònica que portava la via.

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )