La pastereta cara Oest via funció clorofílica 130mt V

M’ha sorpres gratament la via, el més dificil el primer llarg on haurem de autoprotegir-nos els primers metres, tambe m’ha sorpres el fet de que no esta gens sobada, cosa estranya ja que sempre que passaba per la cara Oest hi habien cordades.

Fa unes dos setmanes quedo amb el Jordi de lleida per fer aquesta vieta que tenia a la recamara per feralgun matí caluros com va ser el cas.

Aproximació: Sortim del clot de la monica i seguim corriol amunt per la vall que formen el serrat d’en muntaner i la pastereta quan tenim la cara oest davant en algun moment trobem alguna pujada amb pedra solta per dins del bosquet anem pujant i un cop a la base de la paret anem a la part de la dreta d’aquesta a buscar el diedre caracteristic, el primer bolt es de color vermell i esta a uns deu metres del terra.

Orientació: Oest ( sol a la tarda)

Material: segons ressenya 12 cintes, segons nosaltres semafor d’aliens, el camalot del n. 1 alguna baga per llaçar sabines i unes 14 cintes, la via esta força equipada.

Equipament: equipada amb parabolts la majoria de color vermell, les R amb anelles.

Ressenya: nosaltres portabem la dels escalatroncs i cap problema, http://escalatroncs.files.wordpress.com/2008/10/funciocloro.jpg

ressenya escalatroncs

Descripció de la via:

Llarg 1(35m, V): tot i que es traca d’un diedre obert sortim per la placa de la dreta, llaço un primer arbre  despres poso dos aliens fins aquí els pasos son finets, xapo la primera xapa, continuo amunt, fins que començo a flanquejar a l’esquerra, aquí hi ha una fisura a la dreta on es forma el diedre, poso el camalot de l’1, continuo en diagonal a l’esquerra fins que la rampa desapareix i hi ha un muret vertical amb bona presa(cal veure-la), prou proteguit per dos parabolts que un cop superat arribo a R1.

Jo al primer llarg

Jordi al primer llarg

Llarg 2(IV+, 50m.): surt el Jordi a la dreta de la R en placa per l’esquerra del diedre, amb bones preses tot recte fis a R2 que esta situadasota un diedre tombat.

jordi al segon llarg

Jo sortint del segon llarg

Llarg 3(IV, 45 m):surto en placa per la dreta del diedre i en tendencia a la dreta un cop tomba anem en tendencia a l’esquerra , xapo algun bolt blau cap al final i arribo a la R3.

Jo al tercer llarg

Jordi al tercer llarg

Descens:Es pot rapelar la via, o bé com vam fernosaltres continuar carena amunt ja desencordats, cop a dalt trobem un cami de marques blabes que el seguim a l’esquerra i ens portara de nou al clot de la Mònica.

Etiquetas: , , ,

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )